lauantai 17. marraskuuta 2012

Josko aika vihdoin riittäisi

 Kaksi viikkoa sitten tein kunnon postauksen. Kaksi viikkoa. Nyt olen kyllä kamalan pahoillani! Aika ei vain ole riittänyt. Taas tätä samaa jupinaa mutta totta se on! Lumikuningatar ja koulu, niihin mun aikani suurimmaksi osaksi kuluu. Niin ja kipeänäkin olen ollut... Tosi pitkäkestoinen flunssa kun en vieläkään ole täysin parantunut. Ihan hyvin minulla kuitenkin menee vaikka kauheasti väsyttääkin.
 Tässä muutama kuva lumihiutaleiden tutusta ja meikistä, sekä näkymä Oopperan Buffasta. Kuvassa näkyvästä suolasirottimesta voitte varmaankin päätellä mikä Buffa on, hehheh.
  Olen niin innoissani tästä Lumikuningattaresta! Ajatella, että jo ensimmäisenä opiskeluvuotenani pääsen esiintymään Kansallisbaletin kanssa. Ihan uskomatonta! 
 Välillä harjoituksissa tuntuu siltä, ettei paikkani todellakaan ole Oopperassa muiden superhyvien opiskelijoiden ja tanssijoiden joukossa. En oikein osaa talon tapoja ja olen koko ajan ihan pihalla kaikesta. Mutta kai se on ihan ymmärrettävää, olenhan aivan uusi oppilas.
 Ensi viikon perjantaina koittaa ensi-ilta ja juhlat sen kunniaksi, jännittää ihan hirveästi! Toivonmukaan kaikki sujuu hyvin. :) Lupaan ottaa paljon kuvia esitysten aikana, niin saatte nähdä koko lumihiutale-lookin!

5 kommenttia:

  1. varmasti kiva esiintyä (: mä oon kai nähny joskus kun kansallisbaletin ryhmä on esiintyny, tosi hienolta näytti (: mä harrastin joskus kans balettia. hieno piirrustus meikistä (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ovathan he taitavia! :) Ja niin on, mutta ei ole mun piirtämä hehe.

      Poista
  2. Anonyymi22.11.12

    Moi! Haluisitko liittyä mun blogiin niin liityn sun (kerro kommentissa blogin osote niin liityn (: )? palatytonelamasta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Moikka Veera!

    Tää sun blogisi on aivan ihana ja yksi ihanimmista, mitä oon lukenut! Eikä asiaa ainakaan yhtää haittaa se, että opiskelet vielä ballerinaksi.... :) Se oli aina munkin haave pienenä ja tykkään baletista ihan hirveesti, vaikken olekaan itse päässyt sitä (vielä) kokeilemaan.

    Voisitko kertoa enemmänkin opiskelustas? Olis tosi mielenkiintosta lukea siitä. :) Ja vaikka sun balettitaustastakin. Olis kiva, jos voisit edes harkita. :) Ja älä nyt käsitä väärin, tää sun blogi on ihana tämmösenäkin, mutta baletista kiinnostuneena olis kiva kuulla siitä enemmänkin. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! Tottahan toki voisin, aikaa vaan ei koskaan ole riittävästi... Yritän alkaa oikein kunnolla panostamaan blogiini heti viimeistään joulun jälkeen. Varmasti on siis vielä luvassa paljon postauksia opiskeluun liittyen! :)

      Poista