torstai 13. maaliskuuta 2014

Keväisin on kaikki paremmin

Taidan olla jälleen elossa, minulla on niin vapaa olo! Koska kevät on vallannut mieleni, tuntuu kuin olisin uudelleensyntynyt. 
 Kuuntelen Evaa & Manua ja haaveilen oransseista hiuksista. Ja sitten olen käyttänyt alennusmyynneistä ostamiani oranssi-sinisiä juoksulenkkareita koulussa ja kaupungilla - siis minä.
 Minulla ei ole sen kummoisempaa kerrottavaa kuin että haaveilen taas asioista normaaliin tapaani. Olen aloittanut projektin "ihan oikeesti terveellisempi elämä" (olen käynyt kolme kertaa lenkillä ja ostanut kalkkunaleikettä koska se on kuulemma terveellinen vaihtoehto). Niin ja lopetin opintoni Balettioppilaitoksessa. Tuntuu ihan pirun hyvältä!

I guess I am alive again, I am feeling so free! I feel like a newborn girl since spring has taken the control of my mind.
 I am listening to Eva & Manu and dreaming about orange hair. And I have also been wearing my new orange-blue-colored running sneakers at school and in town, I mean- me. 
 There isn't anything special to tell except that I dream about things as I used to do before, again. I have started a project "for real a healthier life" (three runs and turkey on bread as I heard it is a healthy option). Oh and I quit my studies at the Finnish National Opera Ballet school. Feeling so damn good!
 
IMG_2071 IMG_2012 IMG_1927 IMG_2036 IMG_1932 IMG_1918 IMG_2015 IMG_2082 
  Olikohan tässä postauksessa mitään järkeä? No, ainakin tiedätte missä mennään. 
 Nähdään taas! 
 See you again! :) 

4 kommenttia:

  1. Kiva kun sait päätöksen tehtyä, joka tuntuu oikealta :)! Kevättä seuraa KESÄ = me nähdään...piste!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, tuntuu kyllä oikein hyvältä nyt :-)

      Meidän todellakin täytyy nähdä kesällä! Jeee!

      Poista
  2. EVA&MANU on ihana ihana ihana!! <3 varsinkin feet in the water ja kun aika on!!

    VastaaPoista