maanantai 5. elokuuta 2013

Ja sitä mennään jälleen

 Hupsista! Taisinpa jossakin postauksessani kertoa että tanssiopintojeni pitäisi alkaa tänään. Olin väärässä. Minulla on vielä viikko lomaa. Mutta mitä henkilö, joka on pitänyt lähes kaksi kuukautta lomaa tanssimisesta, tekee viimeisellä lomaviikollaan? No tietenkin tanssii! Tämä on siis oiva mahdollisuus hankkiutua edes jonkinlaiseen ns. tanssikuntoon. Olen menossa viikoksi Footlightille tanssimaan, joka on minulle uusi, jännittävä kokemus. En ole koskaan edes käynyt siellä! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin, heh!
 Lähes kaksi kuukautta kestänyt lomani Tampereella on kulunut ihan hirmuisen nopeasti, ja olen viettänyt mitä ihanimpaa aikaa perheeni, ystävieni ja sukulaisteni kanssa. Kaikki se on tullut varmasti tarpeeseen! Voimavarastoni ovat täynnä energiaa (kuulostan ny tosi typerältä hahah) ja oikein puhkun intoa! Kohta sitä tanssitaan taas päivät pitkät ja laitetaan itse itselleen ruokaa, omassa asunnossaan. Voi kuinka olen jo kaivannut kaikkea sitä! 

 Jälleen kerran poikkean postaukseni aiheesta ja jaan kuvia muutaman päivän takaa. Olin ystävieni kanssa kahvilassa istuskelemassa ja suunnittelemassa tulevaa syksyä. Viihdyimme kahvilan mukavalla sohvalla muutaman tunnin, syöden ja kirjoitellen: "syksyllä minä aion"... Pakko kertoa että aiomme ihan oikeasti matkustaa Budapestiin! Sitä on mukavaa odottaa.

  Nyt on jo kiire juna-asemalle!

5 kommenttia:

  1. upee asu, oot tosi kaunis! (: muutenkin ihania kuvia (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi jestas, kiitos nyt kauheasti jälleen kerran! :--)

      Poista
  2. Ihania kuvia ja ihana postaus! :> Olet myös todella kaunis. :)



    http://ask-beautiful-life.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, suuuri kiitos! :> Katselinpa blogiasi, olet itsekin hyvin kaunis ja sinulla on ihana tyyli!

      Poista
    2. Voi kiitos paljon! :>

      Poista