keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Tanssittaisi taas

 Niin, nyt sitä ollaan lomalla, eikä muuten tanssita. Tai siis olla tanssittu. Siis minä en ole, kuukauteen. Viime vuosina olen ottanut yleensä muutaman tanssikurssin kesän alussa ja lopussa, mutta päätin pitää tämän kesän ihan vain lomaa. Minulla on niin rankka vuosi takana että päätin kerätä oikein kunnolla energiaa tulevaa lukuvuotta varten. Minun pitää tietenkin vähän ennen uuden lukuvuoden alkua itse treenata kotona jonkin verran balettia, tehdä tankoa ja vähän tasapainoilla, niin olen sitten valmistautunut kunnolla. En nimittäin halua olla löysä ja voimaton lukuvuoden alussakaan, kyllä sitä jotenkin pitää olla valmistautunut.
 Vaikka olenkin lomalla, minä silti urheilen. Käyn usein reippaalla tunnin mittaisella kävelylenkillä koirani kanssa tai sauvakävelyllä itsekseni. Sauvakävely on muuten ihan huipputehokasta! Olen aina aivan hiestä märkä, menen meinaa lujaa vauhtia! :D Lihaskuntoa teen myös, sekä venyttelen. Juoksulenkilläkin olen yrittänyt käydä, mutta se ei oikein ole minun juttuni... Mutta ääh, tekisi jo ihan hirveästi mieli päästä hyppimään ja taiteilemaan (ja riehumaan ja juoksemaan salissa ympäri ämpäri) johonkin isoon ja valoisaan tanssisaliin! Minut voi kyllä hyvinkin nähdä kadunvarrella hyppelehtimässä, satoi tai paistoi.
 Asiasta toiseen! Minulla on lisää kesäkuvia jaettavana kanssanne, jippii! Toivottavasti aurinko alkaa taas pian paistaa kunnolla :)


2 kommenttia:

  1. tosi nättejä kuvia! (: olis kiva jos joskus tekisit postauksen sun tyylistä ja sun suosikki vaatteista (:

    hei jos haluaisit käydä kattomassa mun blogin niin olisin tosi kiitollinen (--:

    silvercloudd.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitänpi sinua! Katsotaan, sellainen voisi olla ihan kivakin :>
      Katselinpa blogiasi, kauniita kuvia olet ottanut!

      Poista